hard work work

Denna veckan har det verkligen varit varmt. & att jobba är egentligen inte det ultimata då,
hade hellre velat ligga på en strand & kunnat doppa mig närsom. Men man ska inte klaga alltför mycket.
Jag får ju iallafall vara ute & njuta lite av solen med barnen. Idag var vi till & med nere vid sjön med några
barn & det var inte helt fel. Känns skönt att jobba såhär på somrarna ibland, för man får & kan göra
lite som man själv känner för. Dock så hade det varit skönt med lite semester nu så jag håller tummarna
för att jag kan få ta semester lite tidigare än tänkt, ska jobba hela nästa vecka med men känner nu
att det hade varit skönt med lite ledighet. & speciellt eftersom sambon är ledig också. 
 
Imorgon ska det ju bli minst lika fint väder & är vi tillräckligt mycket personal drar vi nog ner till sjön igen.
Men nu är det sängen som gäller, huvudet nickar till titt som tätt här så det ska bli skönt att sova. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0